Oferujemy szeroką gamę baterii trakcyjnych do wózków platformowych i podnośnikowych, zarówno produkcji krajowej, jak i zagranicznej oraz baterie nietypowe według wymagań klientów. Montujemy baterie z ogniw niemieckich, włoskich i polskich, w zależności od wymagań klienta. Baterie oferowane są w skrzyniach stalowych zabezpieczonych antykorozyjnie powłokami z tworzyw sztucznych, co zabezpiecza je przed żrącym działaniem elektrolitu i oparów kwasu. Połączenia ogniw są wykonane w sposób gwarantujący trwałość i niezawodność. Ogniwa są zabezpieczone przed drganiami wkładkami sprężystymi.

Pierwszy akumulator ołowiowy (kwasowo-ołowiowy) został skonstruowany już w 1859 r. Dokonał tego francuski fizyk Gaston Plante. Prace te poprzedził w XIX w. Johan Ritter, który wykorzystywał elektrody ołowiowe do pomiaru przepływającego przez układ ładunku elektrycznego (kulometr) oraz Josef Ritter, który z kolei w latach 50-tych XX w. rozpoczął prace nad odwracalnym ogniwem ołowiowym (źródło: Andrzej Czerwiński. 2005. Akumulatory, baterie, ogniwa. Warszawa: Wydawnictwo Komunikacji i Łączności).